torsdag 8 mars 2012

Smartson Test Findus Grönsaker Perfekt till Pasta



Findus Sida

Lägg till bildtext
 
Hej!                    
Jag har ått möjlighet att testa Findus nya " Grönsaker perfekta till Pasta"
som testpilot hos Smartson.
.
Se mitt recept och bilder nedan.

Det här är en riktig god grönsaksblandning som går bra att ha även till annat än pasta.
 Det är god smak och grönsakerna har tuggmotsånd, tomaterna är söta och det är absolut inte något som är beskt. Allt passar jättebra ihop, jättebra produkt att alltid ha i frysen och att variera...


 Jag rekomenderar verkligen att alla testar de här grönsakerna, jag älskar grönsaker och all min mat består till största delen av grönsaker.

Det jag ppskattar allra mest är att det är snabb mat, det tycker jag om, när man kan laga snabb, fin mat snabbt!
Det enda man behöver tillsätta är lite salt och eventuellt färska örter





      
Grönsakerna utan tillbehör, så gott och fint för ögat också:

Det här Gär Grönsaker med pasta och kassler, samt grönsaker.
Väldigt enkelt att tillaga:

  • ätt på Pasta Vatten
  • tillaga grönsaker i kastrull eller i ugn, micro
  • salta grönsakerna, ta ev örter som passar
  • fräs kassler / räkor / tofu / fläskfile mm
  • lägg i pastan
  • blanda ev med Creme Fraice eller gräddfil















Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar